+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness Hotel La Passionaria Bewertungen

Hotelbewertung

95%
Perfekt

von 119 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    93%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

pí Eva Seibertová

Einzelreisender, 29.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • pěkné jednání, milý personál

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Milá paní Seibertová,
děkujeme Vám za krásnou recenzi. Nás všechny velice těší, že se pobyt setkal s Vaším očekáváním. Za nás všechny Vám děkuji za Vaši milou návštěvu a z celého srdce Vám přeji pevné zdraví. Doufám, že se do budoucna opět uvidíme.

Zatím zůstávám s přátelským pozdravením.

Veronika Všetečková
Ředitelka hotelu

Hana Lacinová

Familie mit älteren Kindern, 28.8.2014

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Doporucuji! Lepsi peci, laskavy pristup jsem jeste nikdy na zadnem wellness pobytu opravdu nezazila. Prijemni lide, prostredi, naprosto neuveritelny holisticky pristup, proste raj! Dekuji pani reditelce Veronice a panu terapeutovi Markovi! Lide, kteri maji svou praci radi a je to videt!!!

  • Doporucuji! Lepsi peci, laskavy pristup jsem jeste nikdy na zadnem wellness pobytu opravdu nezazila. Prijemni lide, prostredi, naprosto neuveritelny holisticky pristup, proste raj! Dekuji pani reditelce Veronice a panu terapeutovi Markovi! Lide, kteri maji svou praci radi a je to videt!!!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za krásné hodnocení, které je nám tou největší odměnou a motivací. Jsme šťastní, když vidíme, že má naše práce smysl a můžeme být užitečnými na Vaší cestě za zdravím a odpočinkem. Za celý tým hotelu Vás srdečně zdravíme a těšíme se na Vaši opětovnou návštěvu. Veronika Všetečková

Růžena Tykvová

Einzelreisender, 9.6.2014

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Nemůžu hodnotit cenu, protože jsem pobyt získala darem a cenu neznám.

  • Krásné pokoje, výborný personál - recepční. rehabilitační pracovník. pokojská, služba v jídelně - jsem velice spokojená

  • Chyběly mi obědy a večeře v hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
0

Anonym

Älteres Paar, 17.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Vyvazeny vyber procedur, prijemna a sikovna pani maserka, klidne misto blizko parku, prostorne apartma, pocit soukromi, pohodlna postel. Vyhovovala nam take pouze nabidka snidane, protoze jsme meli moznost vyberu restaurace dle nasi chuti. Kdo ma deti, urcite prijde vhod vybavena kuchynka. Doporucuji!

  • Vyvazeny vyber procedur, prijemna a sikovna pani maserka, klidne misto blizko parku, prostorne apartma, pocit soukromi, pohodlna postel. Vyhovovala nam take pouze nabidka snidane, protoze jsme meli moznost vyberu restaurace dle nasi chuti. Kdo ma deti, urcite prijde vhod vybavena kuchynka. Doporucuji!

  • Nemame co vytknout.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Váš čas věnovaný hodnocení Vašeho pobytu. Velmi si toho vážíme a děkujeme za slova chvály, která jsou pro náš personál velkou motivací. Těšíme se na další návštěvu a přejeme krásné jarní dny. Tým hotelu La Passionara.

Anonym

Junges Paar, 16.3.2014

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Paní na recepci super, procedury jsme měli od 8 ráno - v čase snídaně, vše hned na žádost přesunula. Na hotelu klid a čisto. Hezký pokoj. Bezproblémový checkout - o 2 hodiny pozděj.

  • Recepce nebyla nonstop, což mi u 4* hotelu přijde ne moc dobré. Na pokoji zima.

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
9
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane,

děkujeme za Váš čas, který jste si udělal pro zhodnocení Vašeho pobytu. Velmi si vážíme Vaší pochvaly a zároveň budeme pracovat také se zmíněným nedostatkem týkajícím se nedostatečného vytopení pokoje. Pro větší teplotní komfort máme mimo jiné k dispozici přenosné tepelné zařízení, které poskytujeme na požádání především během zimní sezóny. Co se týče doby provozu recepce, uvažujeme o jejím prodloužení do pozdních nočních hodin. Zatím je to však ve fázi úvahy a analyzování potřeb zákazníků. Váš komentář a potřeba této služby jsou v tomto směru velmi důležité pro finální řešení.

Za celý tým našeho hotelu Vám děkujeme za Váš pobyt a těšíme se na další návštěvu.

S přáním všeho dobrého a krásných jarních dnů.

Bc. Veronika Všetečková
Ředitelka hotelu La Passionaria

Anonym

Gruppe von Freunden, 13.11.2013

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Hezké,klidné,čisté prostředí,perfektní vybavení pokoje,velice vkusně zařízená jídelna.Služby masérky na velice vysoké úrovni,příjemný personál.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Zuzana Matoušková

Einzelreisender, 22.4.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Pěkný moderní hotel,služby perfektní paní masérka.

  • procedury,ubytování,snídaně

  • paní recepční nedokázala vysvětlit procedury k přiobjednání.nevěděla co je co.

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi. Paní recepční byla v začátcích svého působení zde, proto se zřejmě ještě plně neorientovala. Nedostatek jsme napravili a doufáme, že již bude vše v pořádku.

Pavel Jaroš

Einzelreisender, 18.3.2013

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velmi mile jsem byl překvapen, naprostá spokojenost, určitě přijedu znova.

  • SMS ředitele SPA s přáním příjemného pobytu a s kontaktem v případě potřeby.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velice děkujeme za Vaší recenzi, Vaše hodnocení nás těší. Team hotelu La Passionaria

Štěpán Lacina

Einzelreisender, 3.1.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Celková úroveň hotelu a webová prezentace odpovídající skutečnosti.

  • Nutnost na místě při odjezdu dokazovat zaplacení služby. nutnost předat kopie z internetbankingu, že jsme skutečně již pobyt uhradili. Očekával bych, že o tomto bude hotel spraven prodejcem zájezdu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 1.1.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jitka Libertínová

Einzelreisender, 3.12.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Radka Smetanová

Junges Paar, 12.11.2012

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • pokoje čisté a prostorné snídaně ucházející

  • nemohla jsem si kvůli časovému prostoru dát na místě masaáž druhý den již nebyl doplněn minibar a udělání kafe během dne (platíte si ho) byl tak trochu problém

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Smetanová, děkujeme za Váš ohlas. Na základě hotelového účtu jsem zkontrolovala , že kromě 4 procedur/os přímo ve Vašem wellness balíčku jste ještě další dokoupené procedury absolvovali. Je nám líto, jestli Vám termín i přes naší maximální snahu zcela nevyhovoval. Za nedoplnění minibaru se velmi omlouváme.

Jana Vokůrková

Einzelreisender, 12.11.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Anonym

Älteres Paar, 20.8.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Iveta Lukešová

Gruppe von Freunden, 21.7.2012

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Služby i ubytování v hotlu bylo vynikjící. Velice ochotný a milý personál. Moc sme si pobyt užili.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Petra Knápková

Gruppe von Freunden, 16.4.2012

Praha, Česká republika

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 1.12.2011

Mar. Lázně

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Naprosto čistý a velmi vkusně zařízený apartmánový hotel v klidné části lázní. Moderní a nové vybavení, kuchyň s jídelním koutem vhodná pro hosty, kteří si chtějí částečně sami vařit. Doporučuji!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Franišek Příkaský

Familie mit älteren Kindern, 1.11.2011

Rýmařov,ČR

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Hezky opravený menší hotýlek s příjemným a ochotným personálem

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petra Obytová

Einzelreisender, 31.10.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Simona Prochová

Einzelreisender, 4.8.2011

Česká Lípa, ČR

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10