+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness Hotel La Passionaria Bewertungen

Hotelbewertung

95%
Perfekt

von 119 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    93%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ing. Jiří Blecha

Älteres Paar, 11.4.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
3
Wert/Geld
8

Radka Smetanová

Junges Paar, 12.11.2012

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • pokoje čisté a prostorné snídaně ucházející

  • nemohla jsem si kvůli časovému prostoru dát na místě masaáž druhý den již nebyl doplněn minibar a udělání kafe během dne (platíte si ho) byl tak trochu problém

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Smetanová, děkujeme za Váš ohlas. Na základě hotelového účtu jsem zkontrolovala , že kromě 4 procedur/os přímo ve Vašem wellness balíčku jste ještě další dokoupené procedury absolvovali. Je nám líto, jestli Vám termín i přes naší maximální snahu zcela nevyhovoval. Za nedoplnění minibaru se velmi omlouváme.

Anonym

Junges Paar, 16.3.2014

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Paní na recepci super, procedury jsme měli od 8 ráno - v čase snídaně, vše hned na žádost přesunula. Na hotelu klid a čisto. Hezký pokoj. Bezproblémový checkout - o 2 hodiny pozděj.

  • Recepce nebyla nonstop, což mi u 4* hotelu přijde ne moc dobré. Na pokoji zima.

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
9
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane,

děkujeme za Váš čas, který jste si udělal pro zhodnocení Vašeho pobytu. Velmi si vážíme Vaší pochvaly a zároveň budeme pracovat také se zmíněným nedostatkem týkajícím se nedostatečného vytopení pokoje. Pro větší teplotní komfort máme mimo jiné k dispozici přenosné tepelné zařízení, které poskytujeme na požádání především během zimní sezóny. Co se týče doby provozu recepce, uvažujeme o jejím prodloužení do pozdních nočních hodin. Zatím je to však ve fázi úvahy a analyzování potřeb zákazníků. Váš komentář a potřeba této služby jsou v tomto směru velmi důležité pro finální řešení.

Za celý tým našeho hotelu Vám děkujeme za Váš pobyt a těšíme se na další návštěvu.

S přáním všeho dobrého a krásných jarních dnů.

Bc. Veronika Všetečková
Ředitelka hotelu La Passionaria

Štěpán Lacina

Einzelreisender, 3.1.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Celková úroveň hotelu a webová prezentace odpovídající skutečnosti.

  • Nutnost na místě při odjezdu dokazovat zaplacení služby. nutnost předat kopie z internetbankingu, že jsme skutečně již pobyt uhradili. Očekával bych, že o tomto bude hotel spraven prodejcem zájezdu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Tomáš Tóth

Junges Paar, 11.4.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Recepce krom příjezdu byla neustále prázdná a tudíž možnost rezervace jiných procedur, sauny a nebo výřivka, zcela nemožná. Procedury samy o sobě nic moc a v dopoledních hodinách brzy ráno celkem nevyhovující. Jinak pokoj a snídaně v pořádku. Celkové hodnocení na stupnici od 1 do 10 byl hodnitil tak 7

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Kritiku za práci recepce uznáváme a plně přijímáme.Co se procedur týče,nevíme,zda kritizujete jejich skladbu či provedení,takže se k tomu neumíme vyjádřit.Procedury jste měli od 10:30 a to rozhodně není brzy ráno.Celkově nás Vaše kritika mrzí a za práci recepčního se Vám ještě jednou omlouváme.

Naďa Borůvková

Einzelreisender, 14.9.2015

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • velice chutné, bohaté na výběr, zdravé a opravdu velký výběr potravin všeho druhu. Ještě také každý den jiné složení výběru potravin. Opravdu veliká spokojenost v sortimentu i velice ochotného a milého personálu. Proč nejsou i takové večeře na tomto hotelu a musí se docházet jinam?

  • večeře mimo hotel

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Milá paní Borůvková,

děkujeme za Vaše hodnocení a především ještě jednou za Vaši návštěvu. Koncepce snídaní je zcela nová a vše co jste měla možnost zažít je ve fázi vývoje a neustálého zlepšování, do kterého jsme s nadšením všichni zapojeni. Večeře se nikdy na hotelu nepodávaly kvůli nedostatečné vybavenosti kuchyně. To se však už nyní mění a chystáme je od jara příštího roku. Bude se jednat o rozmanité pokrmy na bázi přírodní zdravé a hlavně také chutné stravy. Doufáme, že nás opět navštívíte a budeme Vás moct uspokojit i v případě večeří a nejen to.

Se srdečným pozdravem a přáním všeho dobrého.

Bc. Veronika Všetečková
za celý tým holistického hotelu La Passionaria

Anonym

20.11.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Veronika Hergetova

Junges Paar, 6.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Pekny utulny hotel se skvelym presonalem a krasnymi spa prostory, urcite by jsme se vratili!

  • Velice prijemny personal - skvele tipy pro vylety a restaurace Skvele procedury - velice relaxujici Pokoje velky

  • Postele meli mezi sebou mezeru, takze pro par neuplne idelani Koberce a zaclony meli fleky - chtelo by asi vycistit

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
7

Eva Jůzová

Einzelreisender, 21.3.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Manfred Heyer

Älteres Paar, 27.9.2010

Ratingen/Deutschland

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Vom Inhaber wurden wir sehr kompetent informiert und unterstützt.

  • Vom Inhaber wurden wir sehr kompetent informiert und unterstützt.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
9

Veronika Hornová

Einzelreisender, 20.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • milý a velmi příjemný personál úžasný přístup paní masérky velice klidná lokalita blízko do centra krásné prostředí vynikající jídlo

  • nemáme co bychom vytkli, byli jsme moc spokojení

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
7

Marta Vávrová

Gruppe von Freunden, 19.9.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Hotel v klidné lokalitě, pěkná studia i apartmány, bohaté snídaně, ochotný personál

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 19.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Renata Babincová

Einzelreisender, 30.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Jitka Libertínová

Einzelreisender, 3.12.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Margita Kučerová

Familie mit älteren Kindern, 3.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Apartmán perfektní, ale v koupelně mě překvapila závada na přívodu vody do vany a v kuchyni nefunkční lednice při příjezdu, ale ta byla zprovozněna.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Gruppe von Freunden, 13.11.2013

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Hezké,klidné,čisté prostředí,perfektní vybavení pokoje,velice vkusně zařízená jídelna.Služby masérky na velice vysoké úrovni,příjemný personál.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 1.1.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 21.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • klidná část

  • nevhodná koupelna pro invalidu

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Luboš

Älteres Paar, 30.7.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Pěkný apartmán, klid, chutné snídaně.

  • Patrně nekvalitní úklid po předchozích ubytovaných. Na sedačce a okolí jsme nacházeli ostříhané nehty.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
10