+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness Hotel La Passionaria Bewertungen

Hotelbewertung

95%
Perfekt

von 119 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    93%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Nikola Domerecka

Junges Paar, 21.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Dagmar Vaďurová

Einzelreisender, 20.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Doporučuj, čistota, ochota, prostor, hotel má dobré umístění, parkování u hotelu.

  • Pokoje čisté, prostorné, snídaně bohaté, večeře v restauraci Doma 100 m od hotelu velice chutné 3 chodové, masérka Míša pečlivá, ochotná. V apartmánu je kuchyňka což je skvělé.

  • Není co vytknout

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Milá paní Vaďurová,

děkujeme za krásné hodnocení, které nás velice těší a motivuje do další práce. Přejeme Vám poklidný čas adventní a doufáme v opětovné setkání.

Se srdečným pozdravem za celý tým

Veronika Všetečková
ředitelka hotelu

Anonym

Einzelreisender, 18.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ubytování, velice příjemný personál.

  • Není co napsat.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Alena

Familie mit kleinen Kindern, 10.8.2016

Plzeň Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Velmi příjemný hotel i personál, pěkné klidné prostředí, do centra nedaleko. Vstřícný vůči malým dětem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 22.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dana Soukupová

Einzelreisender, 29.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • V daném hotelu jsem byla poprvé, ale určitě ne naposledy. Velice přívětivý personál na všech úrovních. Snídaně vždy připravené s velkým výběrem. Rovněž relaxační služby mohu jenom chválit. Večeře v restauraci Doma také neměly chybu a vždy jsme byly hned obslouženy. Prostě velikonoce jsme si opravdu užily.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 18.11.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • vstřícný personál klidná lokalita parkování

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
9

Anonym

Älteres Paar, 20.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Naďa Borůvková

Einzelreisender, 14.9.2015

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • velice chutné, bohaté na výběr, zdravé a opravdu velký výběr potravin všeho druhu. Ještě také každý den jiné složení výběru potravin. Opravdu veliká spokojenost v sortimentu i velice ochotného a milého personálu. Proč nejsou i takové večeře na tomto hotelu a musí se docházet jinam?

  • večeře mimo hotel

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Milá paní Borůvková,

děkujeme za Vaše hodnocení a především ještě jednou za Vaši návštěvu. Koncepce snídaní je zcela nová a vše co jste měla možnost zažít je ve fázi vývoje a neustálého zlepšování, do kterého jsme s nadšením všichni zapojeni. Večeře se nikdy na hotelu nepodávaly kvůli nedostatečné vybavenosti kuchyně. To se však už nyní mění a chystáme je od jara příštího roku. Bude se jednat o rozmanité pokrmy na bázi přírodní zdravé a hlavně také chutné stravy. Doufáme, že nás opět navštívíte a budeme Vás moct uspokojit i v případě večeří a nejen to.

Se srdečným pozdravem a přáním všeho dobrého.

Bc. Veronika Všetečková
za celý tým holistického hotelu La Passionaria

Alena Šiková

Gruppe von Freunden, 13.4.2015

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Službami hotelu La Passionaria jsme byli nadšeni. Rozhodli jsme se, že sem budeme jezdit pravidelně.

  • Velmi příjemný, vstřícný, a zároveň profesionální personál. Individuální přístup ke klientům. Perfektní služby. Krásné prostředí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ivona Kardoss

Einzelreisender, 7.4.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • -vsetko sa mi pacilo -hlavne ubytovanie formou kvazi bytu,kazdy z dvojice ma viac sukromia -pacili sa mi aj procedury s koloidalnym striebro a ilom a masaze -vrele doporucujem kazdemu

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za čas, který jste věnovali našemu hodnocení a především za Vaši návštěvu. Jsme rádi, že smysl Vaší cesty se naplnil a doufáme, že Vám načerpaná energie vydrží co nejdéle.

S přáním krásných jarních dnů a pozdravem z Mariánských Lázní

Veronika Všetečková
Ředitelka hotelu za celý tým Spa Hotelu La Passionaria

Renata Rédlová

andere Gruppe, 6.4.2015

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Renata Babincová

Einzelreisender, 30.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Jana Kocourová

Familie mit kleinen Kindern, 30.3.2015

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Laskavý přístup zaměstnanců Hotelu La Passionaria. Kvalitní provedení procedur. Skvělý pan masér. Čistota.

  • Jediné - co dle mého názoru nebylo 100 % je stravování - restaurace doma. Dlouhé čekání na jídlo. Studené jídlo. Zeleninové saláty - pouze první návštěvníci - nebylo doplňováno. :-(

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Wellness Hotel La Passionaria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Milá paní Kocourová,
děkujeme za Váš čas, který věnujete tomuto hodnocení a především Vaše rozhodnutí strávit několik dnů právě v našem hotelu. Pochvala nás velice těší a motivuje do další práce, kterou máme rádi. Informace o stravování jsme předali naší partnerské restauraci, která má zájem kvalitu zlepšit a touto cestou se omlouvá za situaci, která nastala.

Za celý tým hotelu Vás srdečně zdravíme a přejeme krásné Velikonoce.

Veronika Všetečková
Ředitelka hotelu

Dana Staňková

andere Gruppe, 17.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dobrý den do SPA i hotelu La Passionaria. v hotelu jsme strávily společně s maminkou a tetou skvělý prodloužený víkend, který teta dostala k narozeninám. Nemohly jsme tak vybrat lépe. Pokud mohu srovnat s ostatními resorty, které jsem mohla navštívit, ať v Karlových Varech, Františkových lázních, Bělohradu, atp., péče, která vám bude poskytnuta v tomto hotelu v Mariánských lázních bude bezkonkurenční. Opravdu velmi milý, ochotný a usměvavý personál, který reaguje velmi rychle a obětavě na každý váš požadavek. Kulturní a čisté prostředí a ohledně SPA služeb velmi osobitý a profesionální přístup, který se v lázních jen tak nevidí. Chtěla bych jenom upozornit, vzhledem k tomuto hodnocení, že jistě pár čtenářů napadne, že to není samo sebou. Tak je. Nejsem spřízněna se žádným členem personálu a nabídku prodlouženého víkendu jsem našla na stránkách SPA. Jeďte tam a posuďte sami :-). Přeji do hotelu, neutuchající dobrou náladu a spoustu skvělých hostů. A také doufám, že až se jejich renomé rozšíří po českých krajinách, tak i přesto tam vždy najdu občas jeden volný pokoj, kam se budu moci pravidelně s přáteli a rodinou vracet :-). S přáním toho nejlepšího, Dana Staňková

  • Všechno perfektní, opravdu bez výtky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Pavel Dráb

Einzelreisender, 16.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 6.1.2015

Deutsch

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Naděžda Slámová Mgr.

Einzelreisender, 1.1.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Výborná úroveň a individuální přístup u lázeňských procedur.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10

Rudolf Bernášek

Einzelreisender, 15.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Perfektní úroveň v době rekonstrukce rehabilitační části a náhrada služeb mimo provoz. Vysoká ochota a úslužnost celého personal.

  • Není co uvést..

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 29.10.2014

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • super

  • Perfektní přístup v oblasti wellness.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10