Wellness Hotel La Passionaria Recenze
-
Personál
96% -
Čistota
97% -
Vybavení
94% -
Pohodlí
94% -
Poměr cena/kvalita
93%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
rodina s malými dětmi, 6.1.2015
Deutsch
(bez textového hodnocení)
Margita Kučerová
rodina se staršími dětmi, 3.5.2018
Čeština
Anonym
skupina přátel, 13.11.2013
Karlovarský kraj
Anonym
dospělý pár, 1.1.2013
Čeština
(bez textového hodnocení)
Marta Vávrová
skupina přátel, 19.9.2023
Plzeňský kraj
Anonym
dospělý pár, 19.7.2023
Čeština
(bez textového hodnocení)
Renata Babincová
jednotlivec, 30.3.2015
Čeština
(bez textového hodnocení)
Jitka Libertínová
jednotlivec, 3.12.2012
Čeština
(bez textového hodnocení)
Veronika Hornová
jednotlivec, 20.8.2018
Čeština
Anonym
20.11.2023
Ústecký kraj
(bez textového hodnocení)
Veronika Hergetova
mladý pár, 6.5.2019
Čeština
Eva Jůzová
jednotlivec, 21.3.2011
Čeština
(bez textového hodnocení)
Manfred Heyer
dospělý pár, 27.9.2010
Ratingen/Deutschland
Naďa Borůvková
jednotlivec, 14.9.2015
Královéhradecký kraj
děkujeme za Vaše hodnocení a především ještě jednou za Vaši návštěvu. Koncepce snídaní je zcela nová a vše co jste měla možnost zažít je ve fázi vývoje a neustálého zlepšování, do kterého jsme s nadšením všichni zapojeni. Večeře se nikdy na hotelu nepodávaly kvůli nedostatečné vybavenosti kuchyně. To se však už nyní mění a chystáme je od jara příštího roku. Bude se jednat o rozmanité pokrmy na bázi přírodní zdravé a hlavně také chutné stravy. Doufáme, že nás opět navštívíte a budeme Vás moct uspokojit i v případě večeří a nejen to.
Se srdečným pozdravem a přáním všeho dobrého.
Bc. Veronika Všetečková
za celý tým holistického hotelu La Passionaria
Tomáš Tóth
mladý pár, 11.4.2011
Čeština
Anonym
mladý pár, 16.3.2014
Česká republika
děkujeme za Váš čas, který jste si udělal pro zhodnocení Vašeho pobytu. Velmi si vážíme Vaší pochvaly a zároveň budeme pracovat také se zmíněným nedostatkem týkajícím se nedostatečného vytopení pokoje. Pro větší teplotní komfort máme mimo jiné k dispozici přenosné tepelné zařízení, které poskytujeme na požádání především během zimní sezóny. Co se týče doby provozu recepce, uvažujeme o jejím prodloužení do pozdních nočních hodin. Zatím je to však ve fázi úvahy a analyzování potřeb zákazníků. Váš komentář a potřeba této služby jsou v tomto směru velmi důležité pro finální řešení.
Za celý tým našeho hotelu Vám děkujeme za Váš pobyt a těšíme se na další návštěvu.
S přáním všeho dobrého a krásných jarních dnů.
Bc. Veronika Všetečková
Ředitelka hotelu La Passionaria
Štěpán Lacina
jednotlivec, 3.1.2013
Čeština
Radka Smetanová
mladý pár, 12.11.2012
Středočeský kraj
Ing. Jiří Blecha
dospělý pár, 11.4.2011
Čeština
(bez textového hodnocení)